ABONAMENT SOCIAL TELEFÓNIC I TÈRMIC

ABONAMENT SOCIAL TELEFÓNIC I TÈRMIC

04/03/2019

L'abonament social telefónic és un descompte en la factura de telefonia que aplica la companyia de Movistar com a ama de les reds telefoniques. Aquest descompte va especialment dirigit a jubilats i a pensionistes. 

Es un gran desconegut ja que molts pensionistes ni tan sols saben que s'aplica. La solicitud es gestiona a través de: 

  • Correu electrónic: abonosocial@telefonica.com
  • Correu postal: Apartado de correos 423 (48080) Bilbao.
  • Fax: 901503700

 

Els requisits de s'han de complir per a poder beneficiar-se son els següents: 

  • jubilat o pensionista.

  • Renta familiar (9.023,50 euros) no deu superar el 120% del IPREM

  • Matrimoni. I matrimonio separat legalment.

Independenement de la via de solicitut s'haurà de presentar la mateixa documentació, la següent:

  • Llibre de familia

  • Fotocopia DNI de tots els membres de la unitat familiar

  • Certificat d'empadronament

  • Certificat d'IRPF

  • Certificat de Pensió mensual expedit per la seguretat social

També poden realitzar un test de velocitat per a comprovar la seua conexió. Per poder realitzar la solicitud es necessari nom i cognoms del titular de la linea, en cas de que el solicitant siga el cònjuge seria necessari nom, cognoms i DNI. El número de teléfon d'on ho va a solicitar i la documentació que acredite la seua situació familiar i la condició de pensionista o jubilat. 

L'abonament social tèrmic és un descompte aplicat en la factura de subministrament de gas.

Va dedicat a qualsevol tipus de gas o combustible que utilitze i s'otorga per mitjà de xecs que oscil·len depén de la zona on resida,si és mes va fregir o mes càlid. És imprescindible que el sol·licitant siga el titular de la llum i el gas és a dir d'ambdós subministraments ja que només es concedix si ja té prèviament concedit el bo social elèctric.

Es sol·licita de la mateixa manera que el bo social elèctric , pot gestionar-se per mitjà de sol·licitud en les oficines físiques de les companyies de gas i llum (comercialitzadores de referència) , per correu postal , fax o correu electrònic.

Especialistes en pobresa energètica apunten que encara queden moltes persones que són col·lectius vulnerables que no han tramitat la sol·licitud encara per complexitat del procés o falta d'informació respecte d'això.

IMAGEN

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de Alcudia de Veo, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: Calle la Fuente, 7, Ajuntament de Alcudia de Veo, 12222, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades info@businessadapter.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).