Jornada: Retos y oportunidades para el emprendimiento rural, 24 de marzo

Jornada: Retos y oportunidades para el emprendimiento rural, 24 de marzo

17/03/2022

Dentro de las nuevas actuaciones 2022 dirigidas a personas emprendedoras, presentamos la Jornada: Retos y oportunidades para el emprendimiento rural, con la que pretendemos crear un espacio de encuentro entre emprendedores/as de diferente edad, sector y etapas de desarrollo de sus proyectos, para el intercambio de ideas y experiencias.

Durante la jornada se tratarán asuntos que afecten a los intereses de la comunidad emprendedora del interior, diseñaremos juntos soluciones reales para aportar valor al entorno rural, en base a las tendencias actuales de mercado, y descubriremos proyectos inspiradores que están creando nuevas oportunidades de futuro. 

 

¿Dónde? Dos opciones:

  • Presencial desde CEDES Albocàsser (Plazas limitadas)
  • Online (Previamente al día de la jornada les haremos llegar el enlace a la plataforma para asistir en directo)

 

¿Cuándo? 24 de marzo de 9:30 a 13:30 horas

 

¿Para quién? Personas emprendedoras o con idea de negocio de municipios rurales.

 

 

 

 

Durante la jornada trataremos, entre otros, los siguientes temas:

  • Análisis de nuevas tendencias: Hacia dónde nos dirigimos.

  • Workshop: Co-crear nuevas oportunidades en entornos rurales de la provincia. Planificación de escenarios + escaneo de horizonte. 

--

Centros CEDES - Diputación de Castellón

cedesempresa@dipcas.es

964256681 

Jornada: Retos y oportunidades para el emprendimiento rural, 24 de marzo

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de Alcudia de Veo, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: Calle la Fuente, 7, Ajuntament de Alcudia de Veo, 12222, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades info@businessadapter.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).