Webinars de Empleo

Webinars de Empleo

18/03/2024

¿Quieres estar al día en la búsqueda de empleo?

Desde los Centros CEDES de la Diputación de Castelló ponemos en marcha, para toda la provincia de Castellón, los Webinars de Empleo, una iniciativa del Servicio de Promoción Económica y Relaciones Internacionales que pretende dar información de interés y actualizada de programas de inserción, de formación, de técnicas de búsqueda e información sobre el mercado laboral, dirigido a cualquier persona interesada. 

En esta primera temporada de los Webinars conoceremos el programa de capacitación para el sector tecnológico "Xarxatec Activa", nos pondremos al día de qué perfiles profesionales buscan las empresas que se dedican a la formación en actividades lúdicas y de tiempo libre y sabremos cómo se llega a ser emprendedor/a digital con el acceso a una formación gratuita. 

Los Webinars se realizarán en fechas distintas y cada uno tendrá una duración de 30 minutos con turno de preguntas. Se realizarán en los horarios que indica en cada sesión. 

Ya podéis inscribiros desde los siguientes enlaces y el día de comienzo de Webinar recibiréis un enlace para conectaros.

Profesionalízate en el sector tecnológico: Xarxatec Activa - 22 de marzo - 10:00 Inscribirse

 

Qué buscan las empresas de... Animación y tiempo libre - 23 de abril - 10:00

Inscribirse

 Activa tu ADN para el Emprendimiento digital: - 22 de mayo - 13:00

Inscribirse

 

Podréis seguir las charlas desde un ordenador o cualquier dispositivo con conexión a Internet. 

Si necesitáis más información, no dudéis en contactar con nosotros en el teléfono 964256681 o en el correo electrónico cedesempleo@dipcas.es

¡Animaos a participar! 

1

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de Alcudia de Veo, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: Calle la Fuente, 7, Ajuntament de Alcudia de Veo, 12222, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades info@businessadapter.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).